Sunday, March 6, 2011

一起去旅行

如果說要去旅行,你第一時間想到的旅伴是誰呢?

說起旅遊,這裡最沒經驗的恐怕是我吧!去過最遠也只不過是澳門......
可能因為沒出過遠門的關係,常常都計畫著哪一個假期去哪裡

有四個地方我是很想去的

超短期內旅遊:
台灣
既想去北部吃喝玩樂看風景,也想環島遊跑跑墾丁
因為父母都對台灣不太感興趣,最佳旅伴:朋友

短期內旅遊:
韓國
無肉不歡的我怎能不渴望去韓國吃一頓烤肉呢?!
再加上韓國的風景很素很美,可以看雪又不怕地震哈哈
最佳旅伴:哈韓族/無肉不歡的同類

中期內旅遊:
日本
相比起到東京血拼,我倒希望可以去看花
想都不用想,最佳旅伴:家人

長期內旅遊:
英國
my dream place! 我對那裡任何東西都很好奇!
最佳旅伴:朋友


你們想跟誰去哪裡遊覽呢?


因為還沒去,所以不想加別人拍的風景圖
送大家一首歌

5 comments:

  1. 我想去多次York呀! 之前study tour去過一次,好正!
    除左有人打劫我個homestay但係我唔知果part...

    ReplyDelete
  2. 你又打多次哈哈

    York我都聽過呀其實!! 但係果邊生活費係咪好貴?!
    我一直都好想參加果d一人/二人成行果d study trip, 同朋友一齊homestay一個家庭兩三個禮拜咁! 練下英文之餘又可以去gup下鬼妹鬼仔! 好正!

    ReplyDelete
  3. 唔知生活費幾多
    不過平都有平既玩法,都幾好玩
    去教師宿舍先學到多d英文

    個homestay好少同到妳傾計
    或者可以同同屋既其他學生一齊傾既

    ReplyDelete
  4. 我想去平既玩法哈哈
    我諗homestay一個個啦, 我聽有d人講都ok

    ReplyDelete